Repositioning: Marketing in an Era of Competition, Change and Crisis tại Lotte Market

Tác giả: | Xem thêm Business & Economics Tác giả  

Mô tả ngắn về Repositioning: Marketing in an Era of Competition, Change and Crisis tại Lotte Market

The best-selling coauthor of Positioning explains how marketers can evolve the original positioning of their products, brands and organizations to meet the new demands of a transformed economy, including specific advice on how to attack and weaken competitors. Giá sản phẩm trên Tiki đã bao gồm thuế theo luật hiện hành
: Còn hàng
: Tiki
859.000 ₫ 859.000 ₫
** Quét mã QR bằng Zalo để mua trên điện thoại

Giới thiệu Repositioning: Marketing in an Era of Competition, Change and Crisis tại Lotte Market

The best-selling coauthor of Positioning explains how marketers can evolve the original positioning of their products, brands and organizations to meet the new demands of a transformed economy, including specific advice on how to attack and weaken competitors. 40,000 first printing.

Giá sản phẩm trên Tiki đã bao gồm thuế theo luật hiện hành. Bên cạnh đó, tuỳ vào loại sản phẩm, hình thức và địa chỉ giao hàng mà có thể phát sinh thêm chi phí khác như phí vận chuyển, phụ phí hàng cồng kềnh, thuế nhập khẩu (đối với đơn hàng giao từ nước ngoài có giá trị trên 1 triệu đồng).....

Repositioning: Marketing in an Era of Competition, Change and Crisis

Chi Tiết Repositioning: Marketing in an Era of Competition, Change and Crisis

ISBN-139780071635592
Số trang224

Biểu đồ giá của Repositioning: Marketing in an Era of Competition, Change and Crisis trong 30 ngày

Biểu đồ giá của Repositioning: Marketing in an Era of Competition, Change and Crisis từ ngày 23-08-2024 - 22-09-2024