Repositioning: Marketing in an Era of Competition, Change and Crisis tại Lotte Market
Tác giả: | Xem thêm Business & Economics Tác giảMô tả ngắn về Repositioning: Marketing in an Era of Competition, Change and Crisis tại Lotte Market
The best-selling coauthor of Positioning explains how marketers can evolve the original positioning of their products, brands and organizations to meet the new demands of a transformed economy, including specific advice on how to attack and weaken competitors. Giá sản phẩm trên Tiki đã bao gồm thuế theo luật hiện hành: Còn hàng
** Quét mã QR bằng Zalo để mua trên điện thoại
Giới thiệu Repositioning: Marketing in an Era of Competition, Change and Crisis tại Lotte Market
The best-selling coauthor of Positioning explains how marketers can evolve the original positioning of their products, brands and organizations to meet the new demands of a transformed economy, including specific advice on how to attack and weaken competitors. 40,000 first printing.Giá sản phẩm trên Tiki đã bao gồm thuế theo luật hiện hành. Bên cạnh đó, tuỳ vào loại sản phẩm, hình thức và địa chỉ giao hàng mà có thể phát sinh thêm chi phí khác như phí vận chuyển, phụ phí hàng cồng kềnh, thuế nhập khẩu (đối với đơn hàng giao từ nước ngoài có giá trị trên 1 triệu đồng).....
Chi Tiết Repositioning: Marketing in an Era of Competition, Change and Crisis
ISBN-13 | 9780071635592 |
Số trang | 224 |