Harvard Business Review Emotional Intelligence Series Influence And Persuasion tại Lotte Market

Tác giả: | Xem thêm Personal Improvement Tác giả  

Mô tả ngắn về Harvard Business Review Emotional Intelligence Series Influence And Persuasion tại Lotte Market

Influence And Persuasion (HBR Emotional Intelligence Series). Highly curated collections of HBR articles The science behind popular conceptsPractical how-to's for approaching difficult. Audience: Aspiring leaders and professionals who feel like their advice and opinion is undervalued or ignored. Bên cạnh đó, tuỳ vào loại sản phẩm, hình thức và địa chỉ giao hàng mà có thể phát sinh thêm chi
: Còn hàng
: Tiki
434.200 ₫ 462.000 ₫
** Quét mã QR bằng Zalo để mua trên điện thoại

Giới thiệu Harvard Business Review Emotional Intelligence Series Influence And Persuasion tại Lotte Market

Harvard Business Review Emotional Intelligence Series Influence And Persuasion Influence And Persuasion (HBR Emotional Intelligence Series)

A carefully curated selection of articles about persuasion and influence from Harvard Business Review.

Highly curated collections of HBR articles The science behind popular conceptsPractical how-to's for approaching difficult work situationsUplifting, affirming essays about human emotion

Audience: Aspiring leaders and professionals who feel like their advice and opinion is undervalued or ignored.

Giá sản phẩm trên Tiki đã bao gồm thuế theo luật hiện hành. Bên cạnh đó, tuỳ vào loại sản phẩm, hình thức và địa chỉ giao hàng mà có thể phát sinh thêm chi phí khác như phí vận chuyển, phụ phí hàng cồng kềnh, thuế nhập khẩu (đối với đơn hàng giao từ nước ngoài có giá trị trên 1 triệu đồng).....

Chi Tiết Harvard Business Review Emotional Intelligence Series Influence And Persuasion

Công ty phát hànhIngram
Nhà xuất bảnIngram
ISBN-139781633693937
Kích thước178 x 127 mm
Loại bìaPaperback
Số trang160
ISBN-109781633693937
Phương thức giao hàng Seller DeliveryNhà bán giao hàng cho khách hàng

Biểu đồ giá của Harvard Business Review Emotional Intelligence Series Influence And Persuasion trong 30 ngày

Biểu đồ giá của Harvard Business Review Emotional Intelligence Series Influence And Persuasion từ ngày 27-05-2024 - 26-06-2024